2016年5月6日 星期五

ASANA一秒神水試用review

 上星期開始用呢個ASANA一秒神水
首先睇睇官方介紹呢個產品
另外就係官方建議嘅用法
咁我就用咗成個星期喇!有咩感覺?打唔打動到我呢個SKII Fans?可唔可以令我放棄SKII 神仙水?
答案係.....
唔會嘅!我依然要繼續做Fans!
Why ?我諗我未到咁熟齡肌膚去用呢個一秒神水喇!
我係呢個星期都用咗幾個方法用神水,希望搵到一個最適合我用嘅⋯⋯

跟官方建議用化妝棉輕抹同輕拍上面,勁水潤,塊面勁多神水,But吸收得勁慢十幾分鐘都仲係笠笠地嘅!
我諗我唔係咁dry skin「卦」,但係我之後再搽嗰啲skin care都好似浮住係面,要一段時間先可以吸收到,但係平時唔係咁嘅⋯⋯結果我要死等爛等佢吸收咗先可以搽其他Skin care
用導出導入機試用,先用Toner導出再用神水導入,結果都係勁慢地吸收⋯
配合Glycel呢個嫩膚儀,結果又好好多,唔知係咪因為呢個嫩膚儀係有42C熱力,有助吸收或「蒸發」咗啲神水,終於都唔會Keep住塊面要「笠」一段時間先吸收到晒啲神水,所以我都用咗呢個配合三日

講到效果:
我又唔覺得有咩咁神效,比我當年開始用神仙水時候嗰效果差好遠喎!
用住呢個星期又唔覺塊面點樣明亮咗同緊膚咗⋯⋯
以價錢嚟講如果一直都係賣~HK$300我都可以接受冬天用佢or配合Glycel嫩膚儀用,但係如果之後正價係~HK$800一枝我係絕對唔會買,寧願加少少買返SKII 嘅神仙水,至少神仙水拍上面一陣就吸收又會見到毛孔收細嘅改善,又見到肌底變得有光澤,敷上面同額頭都會見到有明亮咗!仲要改善到暗粒嘅問題添!

又咁講,呢個Product 係韓國人用嘅,應該係韓國天氣極乾燥,所以佢哋要用啲好潤嘅產品,而香港天氣跟本就無呢種乾燥,依家更係春夏時候,唔啱用係應該嘅,又或者比再熟齡肌嘅媽媽級用會啱啲!





沒有留言:

張貼留言